כיצד תתאימו את תוכן הוידאו לעולם החדש?

כיצד תתאימו את תוכן הוידאו לעולם החדש?

עסקים רבים שחשבו בעבר כי תוכן וידאו אינו כלי שיווקי משמעותי, מבינים כיום שיהיה להם קשה בלעדיו. למעשה, במקרים רבים תכני וידאו מושקעים הפונים באופן מדויק לצרכן, הם אלו שעושים את ההבדל. הנה כל הדרכים לעשות זאת וכל מה שחשוב לקחת בחשבון

עולם הפרסום לא מפסיק להשתנות ולהתעדכן בכדי להתאים את עצמו לסף הגירוי של הצופה, אשר נמצא במגמת עליה מתמדת. כפועל יוצא מותגים וחברות מתבקשות לאמץ קודים חדשים בכדי להישאר רלוונטיים. המשמעות: מותג שלא משכיל לאמץ את חוקי המשחק החדשים, עלול למצוא את עצמו בחוץ. אז כיצד מתאימים את העסק לעולם החדש? התשובה טמונה בתוכן וידאו איכותי ומדויק. השימוש בתכני וידאו מאפשר לעסק לרענן את האופן בו הוא נתפס על ידי הקהל, לפנות לקהלים חדשים, לשמר את קהל הלקוחות הקיים ולייצר עולם תוכן משמעותי עבור המותג. מותג מסחרי שרוצה לפנות לקהלים נוספים, להגדיל את רמת ההכנסות ולשמר את הלקוחות הקיימים שלו, נדרש להתאים את עצמו לציפיות הצרכן.

חוקי המשחק החדשים של עולם הפרסום והשיווק

אם בעבר היה מדובר בפלח שוק זניח בלבד, הרי שהיום תכני הוידאו עברו לקדמת הבמה. כיום כל מותג שמכבד את עצמו, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, מבין כי אם ברצונו להתפתח ולגדול, עליו להשקיע בתכני וידאו. עד לא מזמן חברות מסחריות העדיפו להשקיע את תקציבי הפרסום והשיווק שלהן בעיקר על פרסום קונבנציונלי, און ואוף ליין, פרסומות, באנרים, קמפיינים ברדיו, קמפיינים של מודעות ממומנות ברשתות החברתיות ועוד. כעת המצב שונה בתכלית, לאור ריבוי התכנים המציפים אותנו במדיות השונות והעלייה בכמות הרשתות החברתיות הפופולאריות. בשונה מקמפיינים רגילים, תכני וידאו מותאמים אישית יאפשרו לכם ליהנות מהשקעה לטווח הארוך והם ימשיכו לעבוד עבורכם גם לאחר זמן רב.

לא כל סרטון וידאו הוא ערובה להצלחה

לא אחת קורה שעסק משקיע בהפקת סרטוני וידאו ומתאכזב לגלות כי הפירות ממאנים להגיע, התכנים אינם מניבים רווחים ולקוחות פוטנציאליים חדשים לא מגיעים. אז מדוע זה קורה? התשובה נמצאת באיכות התוכן ובחיבור שלו עם המותג וכן עם קהל היעד. לא מספיק להשקיע בתוכן שיווקי בווידאו בכדי לראות תוצאות. סרטוני וידאו שנראים לא מושקעים, כאלו שצולמו על ידי הפקה ברמה ירודה שאינה מושכת את הצרכן ואינה מדברת את שפתו, לא יניבו את הרווחים הצפויים ולמעשה צפויים לגרום להפסד. מעבר להשקעה הכספית שלא תניב רווחים, מדובר גם בפגיעה תדמיתית, היות וסרטון שאינו ברמה גבוהה מספיק עלול לפגוע באופן בו המותג נתפס. מסיבה זו חשוב במיוחד שתייצרו את תכני הוידאו המסחריים שלכם בעזרת איש מדיה מתאים אשר יודע לבנות את התכנים המתאימים ביותר עבור המותג.

יוני מרדכי הוא במאי תוכן וידאו עתיר ניסיון המתמחה ביצירת תכנים שיווקיים, סרטים ופרסומות. בשונה מחברות הפקה רגילות אשר עוסקות בעיקר בצילום והפקה, יוני מרדכי אחראי על כל שלבי הפרויקט, מרמת פיתוח הרעיון הקריאטיבית, חקר שוק ולמידת התנהגויות הצרכן, ועד צילום והפקת הסרטון ולאחריו ייעוץ לגבי דרכי ההפצה הנכונות עבור המותג. כאסטרטג תוכן מומחה בתחומו, מבטיח מרדכי לפתח אסטרטגיה שיווקית מדויקת עבור כל עסק כך שידבר באופן הנכון לקהל היעד שלו ויפנה לקהלים חדשים. הידע הרב וההיכרות עם ערוצי המדיה השונים שצבר במהלך עבודתו מול המותגים המובילים בישראל, מאפשרים לו לבנות עבור כל חברה את תמהיל ההפצה הנכון ביותר עבורה, כך שתוכל להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן הטוב ביותר.

יוני מרדכי – מומחה ביצירת תוכן וידאו ייחודי למותגים

יוני מרדכי הוא במאי ומפיק של תוכן וידאו המתמחה בהפקת סרטוני תוכן קריאטיביים עבור מותגים וחברות בארץ ובעולם. תהליך העבודה כולל ליווי מלא של המותג משלב קבלת הבריף ופיתוח הרעיון הראשוני ועד כתיבת תסריט, צילום והפקה. התוכן נכתב ומופק תוך פניה ממוקדת לקהל היעד באריזה קריאטיבית מדוייקת לבריף. בקרו באתר של יוני yonimordechay.com

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: