למה המותג שלך זקוק לתוכן וידאו ייחודי?

למה המותג שלך זקוק לתוכן וידאו ייחודי?

החלטת להשתמש בתוכן וידאו לקידום המותג שלך? הנה מה שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים:

כיום התוכן הוא המלך וכל מותג או איש מקצוע המעוניינים לקדם את העסק שלהם נדרשים ליישר קו ולהשקיע בתכני וידאו בעלי ערך מוסף. אם החלטת ליצור תוכן וידאו, הנה מספר שאלות שחשוב לענות עליהן לפני הפקת הסרטון.

מה המטרה שחשוב לך להשיג באמצעות הוידאו?

חשוב להתמקד במטרה שברצונך להשיג. האם מדובר בהשקת מוצר חדש לקהל יעד? סרטון תדמית לחיזוק המותג? טיזר שנועד לייצר סקרנות? ועוד. כל אחד מאלו ישפיע רבות על המסר שיוצג בסרטון ואופן ההצגה שלו.

מי קהל היעד?

ניתוח מקדים של קהל היעד הוא תנאי הכרחי לפני יצירת תוכן עבור כל מותג. השלב הזה מאפשר לאסוף מידע חשוב על התנהגויות הצרכן וללמוד ממנו רבות על אופן הפנייה המתאים לו. בחירה בשפה ובתוכן שאינו מתאים לקהל היעד שלך עלולה לפגוע במסר ובתדמית המותג בכלל.

מה חשוב לך להגיד? מהו המסר? אבל קצר כן?!

לאחר שנבחר מסר עבור הסרטון, יש לקבוע את אופן הצגתו: חשוב לך לעטוף את המסר המרכזי ש בצורה קריאטיבית מתוחכמת בכדי שלא ייראה מסחרי, או דווקא להעביר אותו באופן חד וברור כך שהמידע יגיע ללקוח בצורה מדויקת? בשלב הבא ניתן לבנות את התסריט עצמו.

מה המדיה בה בחרת להציג התוכן?

כל פלטפורמה מתאפיינת בשפה וחוקים משלה, סרטון שמיועד לאינסטגרם לא ייראה כמו סרטון לטיק טוק וחשוב לדעת מראש את דרכי ההפצה של התוכן, בכדי לדייק את השפה הקריאטיבית שלו, את התסריט ואופן הפניה לגולש.

ראית משהו שאהבת ומילא אותך בהשראה? 

שתף אותי.

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים אנו מוקפים אלפי מסרים ותכנים מדי יום. איסוף רפרנסים להשראה ותכנים שאהבת יאפשרו לך לגבש שפה שתתאים למותג ותאפשר לחשוב על רעיונות וכיוונים קריאטיביים נוספים.

יוני מרדכי – מומחה ביצירת תוכן וידאו ייחודי למותגים

יוני מרדכי הוא במאי ומפיק של תוכן וידאו המתמחה בהפקת סרטוני תוכן קריאטיביים עבור מותגים וחברות בארץ ובעולם. תהליך העבודה כולל ליווי מלא של המותג משלב קבלת הבריף ופיתוח הרעיון הראשוני ועד כתיבת תסריט, צילום והפקה. התוכן נכתב ומופק תוך פניה ממוקדת לקהל היעד באריזה קריאטיבית מדוייקת לבריף.

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: