מדוע תוכן וידאו הוא מנוע צמיחה של העסק שלך?

מדוע תוכן וידאו הוא מנוע צמיחה של העסק שלך?

כיום כל מותג המעוניין לשמור על רלוונטיות ולהגדיל את קהל היעד שלו נדרש להשקיע בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות השונות. בין הכלים הבולטים נמצאים תכני הוידאו, אשר מאפשרים לחזק את ערכי המותג ולייצר הזדהות עמו. אז כיצד למנף את תכני הוידאו כמנוע הצמיחה של העסק? כל התשובות בפנים

אם בעבר נחשב תוכן שיווקי בווידאו לחלק זניח ממערך השיווק של מותגים רבים, כיום הוא כבר ניצב בחזית ומהווה חלק מרכזי באסטרטגיית הקידום השוטפת. תוכן שיווקי איכותי בווידאו אשר פותח עבור המותג, נחשב כהשקעה לטווח הארוך המספקת החזר. השקעה כזאת תניב עבורכם תוצאות זמן רב לאחר הפרסום.

כיצד תוכן וידאו מחזק את פעילות המותג?

תוכן וידאו תורם רבות למוניטין העסק, היות והוא מסייע ביצירת רושם של מותג מקצועי עם יד על הדופק. כזה המקפיד להתחדש ולרענן את אופן התקשורת שלו עם הקהל. שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן וידאו פועל במקביל בכמה אופנים מרכזיים:

  • תורם לכמות הכניסות וזמן הגלישה הממוצע באתר – לאתר מסחרי הכולל תכנים כתובים בלבד יש סיכוי נמוך יותר לנטישה מהירה. בכדי לייצר עניין אמיתי חשוב לשלב תכני וידאו שיימשכו את הגולש וייצרו עניין.
  • מודעות וידאו יוצרות הנעה לפעולה – בשונה מפרסום כתוב כמו מודעות ובאנרים, לתוכן וידאו יש יכולת טובה יותר לקבל את תשומת לב הגולש ולהניע אותו לפעולה – כתיבת תגובה, כניסה לאתר, מילוי פרטים וכו'.
  • תכני וידאו תורמים לקידום האתר במנועי חיפוש – גוגל ומנועי חיפוש גדולים אחרים מעדיפים לקדם אתרים המשלבים בתוכם תכני וידאו. אם תשלבו סרטונים באתר, הסיכוי שלכם לדירוג גבוה יותר יעלה באופן משמעותי.

כיצד לייצר תכני וידאו שמניבים תוצאות?

תוכן וידאו מהווה מקפצה אמיתית לכל מותג. אך לא די בתוכן שיווקי המתמקד במסר מסחרי בלבד, אלא חשוב לעטוף אותו באופן קריאטיבי. כך, שיקסום לגולש ויזכה לתשומת ליבו, מבלי לייצר התנגדות ראשונית. כשהגולש מרגיש שמנסים להלעיט אותו במסרים שיווקיים, הדבר עלול לייצר אפקט הפוך – נטישה של הסרטון ואף הופעה של תחושות שליליים למותג. הדרך להגיע ללב הצופה היא על ידי תוכן המספק ערך מוסף ועניין אמיתי, מחדש לגולש ותורם לו באופן כלשהו, בין אם מדובר בפן הבידורי או האינפורמטיבי. כדי שתוכלו להפוך את תכני הוידאו שלכם למנוע צמיחה מרכזי בעסק, עליכם לוודא שהוא מותאם לקהל היעד שלכם ולמסרים המרכזיים אותם תרצו להעביר. איך עושים את זה? על ידי שימוש באנשי תוכן מתאימים שיוכלו ליצור עבורכם אסטרטגיה שיווקית לטובת קידום תכנים.

הכירו את יוני מרדכי, במאי, מפיק ואסטרטג תוכן וידאו

יוני מרדכי הוא במאי/מפיק סרטים ופרסומות אשר מתמחה ביצירת תכני וידאו עבור מותגים וחברות. שנים רבות של עבודה עם המותגים המובילים בישראל הקנו לו ידע וניסיון עשיר המאפשר לו לייצר חווית תוכן הוליסטית עבור כל לקוח. בשונה מחברות הפקה קונבנציונליות, כאן תוכלו לייצר תכנים המתכתבים עם חזון החברה ופונים באופן מדויק לקהלי היעד. התהליך מורכב ממספר שלבים, בכדי לייצר תוכן קריאטיבי ברמה גבוהה. בשלבים הראשונים מתבצע מחקר ראשוני על קהלי היעד, התנהגות הצרכן והאופן בו נתפס המותג עד היום. לאחר מכן נבנית אסטרטגיה שיווקית מסודרת, ממנה נגזרים תובנות והצעות אשר רלוונטיות לקידום המותג הספציפי. לאחר השלב הקריאטיבי ופיתוח הרעיון, הסרטון מופק ומוכן להפצה. גם כאן, בשונה מחברות הפקה רגילות, מייעץ מרדכי על דרכי הפצה נכונות למותג, בכדי להגיע לחשיפה רחבה ככל הניתן ולמעורבות גבוהה בקרב הגולש.

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: