מה ההבדל בין חברת הפקה רגילה לבין יוני מרדכי?

מה ההבדל בין חברת הפקה רגילה לבין יוני מרדכי?

תכני וידאו שיווקיים הם כלי שביכולתו לקדם כל עסק, לחזק את המותג ולספק ערך אמיתי לקהל היעד. אז כיצד מוודאים שהתוכן שלכם מצליח לפצח את הבריף באופן מדויק ולשבות את תשומת לב הצופה? התשובה מצאת בבחירה בחברת הפקה מקצועית המתמחה ביצירה והפקה של תכני וידאו, תוך חשיבה קריאטיבית ובניית אסטרטגיה המותאמת לקהלי היעד.

תוכן שיווקי בווידאו הוא כלי מרכזי כיום עבור קידום עסקי של מותגים, קטנים כגדולים. כיום כל מותג ששואף להגדיל את פעילותו יודע שעליו לשלב סרטוני וידאו כחלק מאסטרטגיית השיווק השוטפת שלו. האפשרויות מגוונות במיוחד, החל מתכנים לסושיאל מדיה ועד סרטוני תדמית לאתר החברה, סרטוני אקספליינר, דוקו או לייף סטייל. כל אחד מאלו מאפשר לחזק את תדמית המותג, לפנות בגובה העיניים לקהל הלקוחות ולהגיע לקהלי יעד רלוונטיים נוספים.

איך תהיו בטוחים שהתוכן שלכם מותאם לקהל היעד ולערכי המותג?

תוכן שיווקי קריאטיבי בווידאו יאפשר לכם לרענן את נראות המותג ולהוסיף לו נחשקות. כך, שתזכו לעלייה במעורבות הגולשים ותוכלו להניע לפעולה באופן טוב יותר. חברות רבות טועות לחשוב שדי בהפקת סרטונים פשוטים יחסית הנושאים את לוגו המותג בכדי להוסיף לו חשיפה. כיום המצב שונה בתכלית והגולשים רגילים לצרוך תוכן ברמה קריאטיבית גבוהה. הדרך להגיע לכך היא על ידי פיתוח של בריף ממוקד, אשר מאפשר לבנות תוכנית פעולה מדויקת.

יוני מרדכי הוא במאי תוכן וידאו שיווקי, סרטים ופרסומות. יוני מתמחה ביצירת תכני וידאו תוך פיתוח מוצר הוליסטי מא' ועד ת', החל משלב פיצוח הבריף ויצירת הקריאטיב, פיתוח התוכן, בניית אסטרטגיה שיווקית ועד ייעוץ היכן כדאי להפיץ את התכנים. בשונה מחברות הפקה רגילות, יוני מרדכי אינו מפיק וידאו בלבד, אלא אסטרטג של תוכן. הידע הרב והניסיון שצבר לאחר מאות לקוחות מובילים בשוק הישראלי, מאפשרים לו לבנות הצעה שלמה ליצירת כל לקוח, גדול כקטן, בהתאם לקהל היעד ולפי צרכיו.

כאיש קריאטיב, מוביל יוני תהליכי יצירה ובונה תוכן ייחודי עבור מגוון רחב של מותגים ולקוחות המיועד לפלטפורמות שונות. בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים אנו מוקפים מדי יום במאות תכנים וסף הגירוי של הצופה נמצא במגמת עלייה מתמדת. בשל כך, מותגים מתבקשים לייצר תוכן איכותי בעל ערך מוסף לגולש. בכדי להתאים את התכנים באופן מדויק לפלטפורמות הקידום הנבחרות, מערוצי קידום ופלטפורמות דיגיטליות כמו טיק טוק, יוטיוב ופייסבוק ועד ערוצי טלוויזיה, חשוב לבחור באיש הפקה אשר שולט במדיות השונות באופן מוחלט ומכיר את חוקי המשחק בכל אחת מהן.

בשונה מחברת הפקה סטנדרטית, אשר מתמקדת בפן ההפקתי, מקבלת תסריט מובנה ופועלת לפיו – התכנים אותם מייצר יוני מרדכי עוברים תחת שרביטו החל משלב פיתוח הרעיון על הנייר ועד הוצאה לפועל של הסרט והפצתו בערוצים השונים.

תוכן וידאו שיווקי – חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק שלכם

כיום ברור כבר לכולם שתכני וידאו מותאמים אישית עבור המותג הם השקעה לטווח הארוך. הם מאפשרים להגדיל את קהל היעד באופן מידי לאחר החשיפה אך, במידה והם רלוונטיים ואיכותיים מספיק, הם ימשיכו להניב פירות גם לאחר מכן. חשוב להבין כי תוכן איכותי ככל שיהיה, לא מספיק לחיזוק המותג, אלא חשוב שהתוכן יהיה מותאם בדיוק לערכי המותג, המסרים אותם הוא מבקש להעביר וקהלי היעד המרכזיים. לכן, חשוב לא להסתפק בחברת הפקה רגילה אלא באיש תוכן המתמחה ביצירת תכנים בהתאמה אישית. כזה אשר ידע לכוון אתכם לרעיונות המתאימים ביותר עבור המותג שלכם.

יוני מרדכי – מומחה ביצירת תוכן וידאו ייחודי למותגים

יוני מרדכי הוא במאי ומפיק של תוכן וידאו המתמחה בהפקת סרטוני תוכן קריאטיביים עבור מותגים וחברות בארץ ובעולם. תהליך העבודה כולל ליווי מלא של המותג משלב קבלת הבריף ופיתוח הרעיון הראשוני ועד כתיבת תסריט, צילום והפקה. התוכן נכתב ומופק תוך פניה ממוקדת לקהל היעד באריזה קריאטיבית מדוייקת לבריף. בקרו באתר של יוני yonimordechay.com.

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: