איך וידאו יכול לספר על המותג שלך סיפור שיוביל מכירות

איך וידאו יכול לספר על המותג שלך סיפור שיוביל מכירות

בשוק כה רווי במתחרים, בו פועלים אלפי מותגים, קשה לייצר בידול אמיתי ולבלוט מעל המתחרים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי תכני וידאו שמאפשרים לחזק את ערכי המותג וכך לגבור על מותגים דומים. כך תורם השיווק בווידאו לקידום העסק שלך

 לתכנים טקסטואליים כמו באנרים ומודעות, ישנם חיי מדף קצרים ומוגבלים לתקופת הקמפיין. לעומת זאת, תוכן וידאו ממשיך לחיות לאורך זמן ברשת ולהניב תוצאות גם לאחר תקופה ארוכה. כפועל יוצא, מותגים רבים כבר השכילו לשלב את תכני הוידאו כחלק בלתי נפרד מתוכנית השיווק השוטפת שלהם. בשונה מתכנים כתובים, השימוש בתוכן וידאו מאפשר להעביר סיפור שלם, בצורה מעניינת ומהנה שתמשוך את הגולש ותעודד צפייה.

כל הדרכים ליצור תכני וידאו שיגדילו את המכירות שלכם

  1. אמל"קו את זה – הידעתם? יש בידיכם חלון הזדמנויות של פחות מ-10 שניות בכדי ללכוד את תשומת ליבו של הגולש. לא הצלחתם לתפוס אותו ברגעי הסרטון הראשונים? ייתכן שהוא כבר המשיך הלאה.
  2. קריאטיב, קריאטיב, קריאטיב – אתם לא חייבים לצאת עם מוצר חדש או בשורה מרגשת בכדי שהסרטון שלכם יזכה לאלפי צפיות ולמעורבות גולשים גבוהה. הסוד נמצא בפיתוח השפה הקריאטיבית שלכם וביצירת סרטון חד, חכם ומהנה. תנו לקהל שלכם את הכבוד הראוי לו ויצרו עבורו תכנים אינטליגנטים ומקוריים, הוא יעריך את זה ואת התוצאות תראו מיד.
  3. השקיעו במחקר מקדים על קהל היעד שלכם – ללקוח הממוצע שלכם יש מאפיינים המזוהים עמו. בחינה ולמידה של התנהגות הצרכן תאפשר לכם להכיר אותו ואת צרכיו טוב יותר, לדעת מה הוא מצפה לקבל מכם ולהתאים את התכנים שלכם כך שידברו אליו בגובה העיניים.
  4. ודאו שאתם בוחרים בחברת הפקה שמייצרת עבורכם תוכן חכם – העידן הדיגיטלי מתאפיין בשפע רב של תכנים, חלקם איכותיים וחלקם פחות. בכדי לייצר סרטון אשר יצליח להתבלט מעל אינספור תכנים המוצעים ברשת, חשוב להציע תוכן בעל ערך מוסף. בין אם מדובר על סרטון שמציג בפני הגולש פרט שלא הכיר, חושף רעיון קריאטיבי שנון או מלמד משהו חדש, חשוב שתדעו לחדש ולסקרן. המסקנה: סרטון תדמית קונבנציונלי לא תמיד מספיק. בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים, חשיבה מחוץ לקופסא היא הכרחית.
  5. בחרו את ערוצי הקידום שלכם נכון – בכדי שהתכנים שלכם יגיעו לקהל הנכון, עליכם לדעת מראש מי קהל היעד שלכם ומה הם הרגלי הגלישה והצפייה שלו. מותג הפונה לקהל צעיר למשל, יעדיף להשקיע את תקציב המדיה על פרסום ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם וטיק טוק לעומת מותג מסורתי יותר שיעדיף לקדם את התכנים שלו בערוצים אחרים.

כך תהיו בטוחים שתקבלו תוכן וידאו איכותי

יוני מרדכי הוא אסטרטג תוכן המתמחה ביצירת תוכן והפקתו החל מהשלב הראשון של פיתוח הרעיון ועד לשלב הסופי – ההפצה לערוצי התוכן השונים. בשונה מחברות הפקה רגילות, שאחראיות לצילום והפקה של תסריט שנבנה מראש, כאן תוכן הוידאו הוא פרי תהליך חשיבה ארוך ומובנה. העקרון המנחה לאורך הדרך הוא יצירת תוצר הוליסטי המתכתב עם ערכי המותג באופן מדויק. יוני מרדכי מתמחה ביצירת תכני וידאו המספקים ערך מוסף אמיתי לחברות מסחריות והוא היכולת לפתח תוכן המותאם לשפת המותג, שנועד לייצר בידול אמיתי שלו על פני המתחרים. תהליך העבודה הייחודי כולל חשיבה וניתוח מוקדם של קהלי היעד והתנהגויות הצרכן. צעד זה מאפשר להגיע לתובנות בנוגע לאופן הפניה המומלץ והמסרים שיועברו בתוכן הוידאו.

יוני מרדכי – מומחה ביצירת תוכן וידאו ייחודי למותגים

יוני מרדכי הוא במאי ומפיק של תוכן וידאו המתמחה בהפקת סרטוני תוכן קריאטיביים עבור מותגים וחברות בארץ ובעולם. תהליך העבודה כולל ליווי מלא של המותג משלב קבלת הבריף ופיתוח הרעיון הראשוני ועד כתיבת תסריט, צילום והפקה. התוכן נכתב ומופק תוך פניה ממוקדת לקהל היעד באריזה קריאטיבית מדוייקת לבריף. בקרו באתר של יוני yonimordechay.com

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: