מה חשוב בתהליך הסטוריטלינג בתוכן וידאו שיווקי?

מה חשוב בתהליך הסטוריטלינג בתוכן וידאו שיווקי?

איך יוצרים תוכן וידאו שיווקי איכותי המותאם בדיוק למותג? הסוד הגדול טמון בהבנת האסטרטגיה השיווקית. בכדי לייצר תוכן משמעותי שיוכל להביא לידי ביטוי את המסרים אותם מבקש להעביר המותג, חשוב להכיר את הפירמה או החברה לעומק. לאחר מחקר מעמיק של קהלי היעד, התנהגויות הצרכן והאופן בו נתפס המותג, ניתן לנסח קונספט סטוריטלינג מהודק שיקדם את המותג.

תהליך הסטוריטלינג – איך כותבים בריף?

כתיבת הבריף היא השלב הראשון והמשמעותי בתהליך הפקה של תוכן וידאו שיווקי. בשלב זה חשוב לשלב את כל המידע הרלוונטי עבור חברת ההפקה בכדי לספק לה תמונה מלאה על המותג ועל הציפיות שלכם מהסרטון. לאחר שהבריף מוכן ומהודק, ניתן להתחיל בתהליך הכולל פיתוח קריאטיבי והפקת התוכן בפועל. מומלץ להשקיע מחשבה ותשומת לב בזמן כתיבת הבריף, כך שיהיה מקיף ככל שניתן. בריף שאינו מפורט עלול להשפיע על תהליך העבודה ולגרום לו להיות ארוך ומסורבל יותר. שאלות שחשוב לשאול מראש ויעזרו לכם בחידוד המסרים בסרטון: מה מטרת התוכן? האם מדובר בסרטון תדמיתי שמטרתו לתרום לחיזוק האופן בו נתפס המותג, סרטון ממוקד מוצר ספציפי לצורך השקה, או סרטון שמספק מענה לצורך שהתגלה בשטח?

בניית תוכן שמתאים בדיוק לשפת המותג שלכם

  1. היצמדו לשפת המותג – קהל הלקוחות מזהה את המותג על פי הנראות המאפיינת אותו, לכן חשוב לשמור על עיצוב אחיד אשר מלווה את כל התכנים השיווקיים שלכם. מדובר באלמנטים גרפיים כמו לוגו, פונטים ופלטת צבעים, ולעיתים גם בשימוש במושגים מסוימים או בשפה המאפיינת את המותג.
  2. חדדו את המסרים שלכם – השתמשו בבריף כאמצעי לחידוד המסרים עבור חברת ההפקה בכדי שניתן יהיה להסיק מהן תובנות לפיתוח התסריט והחשיבה הקריאטיבית. בדקו שהמסר אותו אתם מבקשים להעביר בתוכן הוידאו בא לידי ביטוי באופן מדויק, מרמת הטקסט ועד לפסקול.
  3. הגדירו את קהל היעד – בצעו ניתוח של קהלי היעד המרכזיים שלכם ואפיינו אותם לפי נתונים כמו מגדר, גיל, אזור מגורים, עיסוק, מצב משפחתי ועוד. הניתוח הזה יאפשר לכם לבנות שפה מותאמת אשר פונה ללקוח בגובה העיניים.
  4. קבעו מראש היכן התוכן צפוי להתפרסם – קביעת הפלטפורמה בה יעלה תוכן הוידאו שלכם תשפיע רבות על הסרטון עצמו. תוכן המיועד לקמפיין ברשת הטיק טוק יהיה שונה בתכלית מסרטון פרסומת לטלוויזיה למשל. לכל אחד מערוצי הקידום יש שפה וכללים משלו וחשוב להבין את החוקים הללו כבר בשלב כתיבת הבריף.
  5. בדיקת התקציב – פרט נוסף שחשוב לבדוק מראש הוא התקציב העומד לרשותכם עבור הפקת התוכן. צעד זה ימנע מצב בו נאלצתם לנטוש את הפרויקט באמצע בעקבות עלויות לא צפויות.

הסיפור שלכם מחכה שיכתבו אותו

בעולם המסחרי בו אנו חיים כיום, התוכן הוא המלך ולכן חשוב לתת לו את הכבוד הראוי לו. חברת הפקה איכותית תאפשר לכם לעשות זאת באופן הטוב ביותר. הכירו את יוני מרדכי אסטרטג תוכן המתמחה בהפקת תכנים שיווקיים יצירתיים ואפקטיביים עבור מותגים. בשונה מחברת הפקה רגילה, יוני מרדכי מלווה את המותג כבר משלב הבריף, ועד פיתוח רעיון קריאטיבי, פיתוח וכתיבת התסריט – צילום והפקת התוכן. הפקת התוכן כוללת קביעת לוח זמנים לצילום, בחירת מיקום, אמצעי תאורה, צוות טכני של צלמים, אנשי סאונד, מגיש, עורך וידאו ועוד. הניסיון הרב אותו צבר במהלך שנים רבות של עבודה מול מותגים מובילים בישראל, מאפשרים למרדכי לקבוע באופן מדויק מהם ערוצי הקידום המומלצים עבור המותג.

יוני מרדכי – מומחה ביצירת תוכן וידאו ייחודי למותגים

יוני מרדכי הוא במאי ומפיק של תוכן וידאו המתמחה בהפקת סרטוני תוכן קריאטיביים עבור מותגים וחברות בארץ ובעולם. תהליך העבודה כולל ליווי מלא של המותג משלב קבלת הבריף ופיתוח הרעיון הראשוני ועד כתיבת תסריט, צילום והפקה. התוכן נכתב ומופק תוך פניה ממוקדת לקהל היעד באריזה קריאטיבית מדוייקת לבריף. בקרו באתר של יוני yonimordechay.com

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: